Måndag

Helgen har varit underbar, vi har bara myst med lillan och ätit gott. I lördags var vi bortbjuda på middag hos vänner och gissa om lillan blev glad när hon fick syn på deras lilla flicka, snart kan dem leka tillsammans =).
Igår bakade jag cupkakes med chokladfrosting och det var sååå gott, ingen bild hann jag ta för jag och A åt alla under en timme. Tänkte inte ens på kameran då jag njöt, jag älskar verkligen choklad, kan äta det varje dag med det är ju inte så jättenyttigt så därför passar jag på under helgerna.
Snart bli det wook med kyckling till middag =) kommer bli såå gott!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 16:23:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0