Krya på dig lillan

Lillan har varit sjuk i flera dagar nu, vi besökte barnkliniken idag men läkaren sa att det inte var någon fara!!
Det var en väldigt konstig läkare vi besökte, jag fick upprepa flera gånger för honom : lyssna på hennes lungor, ta tempen!! Till sist gjorde han det!! Usch för sånna barnläkare.

Nu ligger hon äntligen och sover men jag sitter upp, är alldeles för orolig för att kunna sova, hon hade feber innan hon la sig så jag plocka av lite kläder o vädra mycket, gav alvedon och drikki med banansmak(hennes favorit).

Hoppas av hela mitt hjärta att du blir frisk och kry snart så vi kan busa och leka!
Innan jag la henne för att sova så sa hon mam-maa och jag smälte som en isglass i 40graders värme!
Jag älskar henne så det gör ont!
Mitt lilla hjärta!


I mammas mage var du alltid frisk och kry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0